Maak een afspraak

Recyclagepark

Vanaf 1 november 2020 kan je uitsluitend op afspraak terecht in het recyclagepark van Zedelgem. Een afspraak maken doe je in een handomdraai via ons online afsprakensysteem! Hou rekening met volgende zaken:

  • Kom op tijd: niet te vroeg en niet te laat
  • Je kunt maar 1 afspraak maken per week
  • Een afspraak kun je niet wijzigen. Je moet die eerst annuleren en pas daarna kun je een nieuwe afspraak inboeken.
  • Je kunt, als er nog plaats is, tot een uur voor het tijdslot nog een afspraak inboeken.

Gemeentehuis

In het gemeentehuis word je bij de themaloketten op afspraak ontvangen. Dit zorgt voor kortere wachttijden, je kan het bezoek beter inplannen, je vragen worden voorbereid door de medewerkers en we kunnen je de nodige privacy garanderen.

Hoe maak je een afspraak?

  • via de knop bovenaan deze pagina
  • via deze link
  • telefonisch via de dienst onthaal: 050 288 330
  • persoonlijk aan het onthaal 

 

'Snelle' producten zonder afspraak

Voor een aantal zaken - de zogenaamde “snelle producten” - moet je geen afspraak maken. Hiervoor is het voldoende dat je je ter plaatse in het gemeentehuis aanmeldt aan de infozuil.

  • huisvuilzakken
  • afvalkalender
  • cultuurtickets
  • toeristische informatie
  • aankoop toeristische producten
  • sticker geen reclamedrukwerk
  • huisdierensticker
  • korte meldingen
  • aanvraag nieuwe codes of wijzigen PIN- en PUK-codes identiteitskaart
  • afhalen aangevraagde documenten
  • aankoop jetons speelpleinwerking
  • adreswijziging na bezoek wijkagent
  • Zedelgemse cadeaubon
  • abonnement zwembad
  • afgeven/binnenbrengen documenten
  • afhalen/binnenbrengen sleutel zalen
  • afhalen geschenkjes geboorte
  • kopieën verenigingen
  • eensluidend verklaarde kopie van een document
  • registratie deeltijds werklozen
  • registratie poliovaccinatie
  • wettigen handtekening

 

Heb je een afspraak of niet, bij aankomst in het gemeentehuis ga je telkens naar de infozuil om je aan te melden.
Op het scherm van de zuil maak je je keuze tussen:
 

  • Ik heb een afspraak
    - Vul je geboortedatum in (of scan de QR-code die op je bevestigingsmail vindt - als je online je afspraak hebt gemaakt).
    - Neem je ticket.
    - Ga met je ticket naar de wachtruimte aan de loketten en wacht tot het nummer op het scherm verschijnt.
     
  • Ik heb geen afspraak
    - Neem je ticket.
    - Ga met je ticket naar de wachtruimte van het onthaal en wacht tot het nummer op het scherm verschijnt.
    - Het onthaal maakt voor jou een afspraak bij een themaloket.
    - Ga met je ticket naar de wachtruimte aan de loketten en wacht tot het nummer op het scherm verschijnt.
     
  • Ik kom voor de politie
    Het politieloket werkt momenteel enkel op afspraak.
    Een afspraak maken kan telefonisch tijdens de kantooruren op 050 82 08 00. Je kan ook online een afspraak maken (https://afspraken.hethoutsche.be/)
     
  • Ik heb een afspraak bij dhr./mevr.
    Voor afspraken die tijdens de openingsuren gemaakt worden met medewerkers van niet-loketdiensten.
    - Neem je ticket.
    - Ga met je ticket naar de wachtruimte van het onthaal en wacht tot het nummer op het scherm verschijnt.
    - Het onthaal belt de medewerker waarmee je een afspraak hebt.
    - De medewerker komt je ophalen.